پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در قم با توجه به شرایط بسیار خوبی که در این استان واقع شده است می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را برای کسانی که قصد دارند فعالیت و کسب و کارهای خود را گسترش داده و از طریق اداره، مرکز و موسسه ثبت شرکت در استان قم، شرکت خود را به صورت رسمی ثبت نموده و از این طریق به سود و درآمد بسیار بالاتری برسند به همراه داشته باشد.

قبل از اینکه بخواهید برای ثبت کردن شرکت کسب و کار خود در استان قم اقدام نمایید بهتر است بدانید که اقدام کردن برای ثبت شرکت از طریق موسسات و دفاتر مختلف ثبت شرکت در استان قم هیچ تفاوتی با ثبت کردن شرکت کسب و کار خود به صورت کامل آنلاین از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت ندارد و شما در هر دو صورت مراحل و هزینه های یکسانی را پرداخت خواهید کرد.

با توجه به اینکه سامانه آنلاین پایدار ارزان ترین هزینه ثبت شرکت در کشور را در نظر گرفته است شما با پرداخت هزینه بسیار مناسب می توانید به راحتی از طریق شرکت کسب و کار خود به صورت کاملاً آنلاین تمامی امور ثبت شرکت در قم را انجام دهید و نیازی به پرداخت هزینه های اضافی و مراجعات حضوری برای ثبت کردن کسب و کار خود به صورت قانونی و استفاده از مزایای آن نخواهید داشت.

مزایای ثبت شرکت در قم

شهرستان قم و استان قم به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی که از نظر نزدیکی به استان های صنعتی کشور مانند اراک و تهران و همچنین استان اصفهان دارند مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران داخلی قرار گرفته اند.

علاوه بر این خود استان قم نیز ظرفیت های گردشگری و صنعتی بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا بسیاری از افراد ترغیب شوند تا شرکت ها و کسب و کار خود را در این استان راه اندازی کنند.

ثبت شرکت در استان قم مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به افزایش محبوبیت و اعتبار کسب و کار شما در میان مشتریان و همچنین دیگر کسب‌وکارهای قصد استفاده از خدمات و فعالیت های شما را دارند اشاره نمود.

بعد از پر کردن فرم زیر کارشناسان سامانه آنلاین پایدار با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

زمانی که شما بتوانید شرکت خود را در استان قم به صورت کاملا قانونی و از طریق اداره ثبت شرکت و موسسه ثبت شرکت به ثبت برسانید می‌توانید در مناقصه ها و مزایده های دولتی و رسمی شرکت کرد و برنده شدن در این مناقصه ها سود و درآمد بسیار بالایی را به دست بیاورید.

در هر صورت که شما عملیات تولیدی و خدماتی را انجام دهید می توانید از طریق مناقصه ها به سود و درآمد بسیار بالای رسید و با برنده شدن در این مناقصه های خدمات و تولیدات خود را به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی دیگر نماید که این موضوع فقط با ثبت کردن شرکت و کسب و کار شما به صورت کاملا قانونی امکان پذیر می باشد.

علاوه بر این در صورتی که خدمات شما محدود به استان قم نباشد می توانید با ثبت کردن شرکت به کسب و کار خود به راحتی نمایندگیهای را در دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور دایر کرده و از این طریق با صرف کمترین هزینه و زمان به سود و درآمد بسیار بالاتری رسیده و ارتباط نزدیک تری را با مشتریان خود داشته باشید.

در کنار این موضوع مانند زمانی که کرونا بسیاری از کسب و کارها را از کار انداخت زمانیکه شما شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده باشید می توانید از مزیت های ثبت قانونی شرکت خود استفاده نموده و از وام‌های دولتی بهره‌مند شوید تا بتوانید از این طریق کسب و کار با شرکت خود را گسترش داده و آن را به سمت رشد و توسعه پیش ببرید.

مدارک ثبت شرکت در استان قم

مراحل ثبت شرکت و انواع آن کدامند؟

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت کسب و کار خود را در استان قم به ثبت برسانید باید ابتدا در مراحل ثبت شرکت یک نام مناسب برای شرکت خود با توجه به شرایط انتخاب نام برای شرکت که در یک مقاله به صورت کامل با آن پرداختیم انتخاب نمایید.

دقت کنید که نام شرکت شما باید معرف کسب و کار شما بوده و البته حتماً نکات تبلیغاتی و مارکتینگ را نیز در انتخاب نام شرکت خودتان در نظر بگیرید.

نام شرکت کسب و کار شما به هیچ عنوان نباید شبیه به نام دیگر شرکت ها و کسب و کارهای ثبت شده باشد و برای این کار بهتر است تا استعلام نام شرکت ثبت شده را به درستی انجام دهید.

بعد از این مرحله شما باید انتخاب کنید که شرکت خود را می‌خواهید به چه نوعی از انواع شرکت های ثبت شده به ثبت برسانید.

بعد از این مرحله شما باید مدارک ثبت شرکت در قم را آماده کرده و با توجه به شرایطی که برای نوع شرکت مورد نظر شما در نظر گرفته شده است به سراغ تهیه مدارک و همچنین پرداخت هزینه های مختلف برای تشکیل پرونده و روال اداری بروید.

در مرحله بعد برای ثبت شرکت در قم باید هزینه های مربوط به ثبت شرکت را که شامل پرداخت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار می‌شود را در نظر گرفته و آنها را پرداخت کنید تا بتوانید به درستی شرکت کسب و کار خود را از طریق دفاتر و موسسات ثبت شرکت به ثبت برسانید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت خود را در استان قم به ثبت برسانید باید بدانید که شما به صورت عادی می توانید شرکت خود را به ۷ نوع مختلف ثبت کنید. اما با توجه به استقبال بیشتر و البته شرایط بهتری که برای ثبت شرکت در قم با مسئولیت محدود و ثبت شرکت به صورت سهامی خاص در نظر گرفته شده است شما می توانید یکی از این دو را انتخاب کرده و مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را به صورت کامل برای هر کدام بارگذاری نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص در قم

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان قم)

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در قم

۱. دو برگ تقاضانامه ثبت شرکت در استان قم

۲. دو برگ شرکت‌نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

با تهیه کردن مدارک بالا به راحتی می توانید از طریق فرم زیر عملیات ثبت شرکت در قم را با ارزان ترین هزینه و تعرفه در سراسر ایران انجام دهید.

هزینه ثبت شرکت در استان قم چقدر است؟

سوال بسیار مهمی که بعد از انجام دادن تمامی شرایط ثبت شرکت پرسیده می شود این است که هزینه ثبت شرکت چقدر است باید چه مراحلی برای پرداخت هزینه‌های آن در نظر گرفته شده است.

به صورت کلی هزینه های امور ثبتی در کشورمان تعرفه و مصوبه خاصی ندارند و شرکت‌ها و موسسات و دفاتر مختلف بر اساس نوع خدماتی که ارائه می‌کنند هزینه‌هایی را برای هر کدام از شرکت ها و کسب و کارها در نظر می گیرند.

این موضوع و در نظر گرفتن هزینه های گزاف در برخی از موارد ممکن است مشکلاتی را برای کاربران به وجود بیاورد و این موضوع باعث می‌شود تا در سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت در کشورمان تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت برند را به صورت کاملا آنلاین و با ارزان ترین هزینه ثبت شرکت در قم انجام دهد.

زمانی که شما عملیات ثبت شرکت در استان قم را از طریق سامانه آنلاین پایدار انجام دهید به صورت ۲۴ ساعته می‌تواند در جریان امور ثبتی خود قرار بگیرید و البته می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی برای انتخاب نام شرکت و همچنین طی کردن مراحل در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

دفاتر و موسسات ثبت شرکت در قم

مدت زمان ثبت شرکت در استان قم چقدر است؟

به صورت معمول و در صورتی که مدارک ثبت شرکت شما هیچگونه مشکلی نداشته باشند عملیات ثبتی بین ۱۴ تا ۳۰ روز به طول می انجامد.

اما اگر پنج اولویت شما برای انتخاب نام شرکت و همچنین مدارکی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص ارائه کرده اید مورد تایید قرار نگیرد این زمان بیشتر شده و قطعاً هزینه‌های بیشتری را نیز برای مراحل مجدد و تایید آنها باید در نظر بگیرید.

برای اینکه بتوانید در همان مراحل اولیه عملیات ثبت شرکت در قم را به بهترین شکل ممکن و با ارزانترین هزینه انجام دهید می توانید از کارشناسان و متخصصین سامانه آنلاین پایدار کمک بگیرید تا با مشاوره و کمک به شما تمامی مشکلاتی که برای انتخاب نام شرکت و ارائه کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت کردن شرکت کسب و کار دارید را در سریعترین زمان ممکن برطرف کنید.

آدرس اداره و دفاتر ثبت شرکت در قم کجاست؟

دفاتر رسمی و موسسات خدمات مختلفی در استان قم عملیات ثبت شرکت را برای شما انجام می دهند اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ تفاوتی بین سبک کردن شرکت در قم از طریق این موسسات و سامانه هایی که در تهران حضور دارند به صورت آنلاین تمامی فعالیتها و کارهای شما را انجام می دهند وجود ندارد.

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبتی در کشور تمامی امور مربوط به ثبت شرکت شما را به صورت کامل آنلاین انجام می‌دهد و همین موضوع می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی را در هزینه ها و زمان شما به همراه داشته باشد.

برای استفاده از خدمات مورد نظر در زمینه ثبت شرکت میتوانید وارد صفحه مربوطه شده و با پر کردن اطلاعات را بارگذاری کردن مدارک مورد نیاز منتظر تماس کارشناسان ما برای تایید مدارک و ادامه روند ثبت شرکت در قم باشید.

5 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شرکت در قم»

محمد تقی رضایی گفت:

سلامدبرا ثبت شرکت فنی مهندسی چه مدارکی لازم است؟
هزینه ثبت شرکت چقدره؟

تیم تولید محتوا گفت:

وقت بخیر با کارشناسان ما در تماس باشید

محمد تقی رضایی گفت:

سلام برای ثبت شرکت فنی مهندسی چه مدارکی لازم است؟
هزینه ثبت شرکت چقدره؟

محمد تقی رضایی گفت:

سلام برای ثبت شرکت فنی مهندسی چه مدارکی لازم است؟

محمد تقی رضایی گفت:

سلام خسته نباشی
شرکت فنی مهندسی مسولیت محدود چه مدارکی نیاز دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره